0 
قیمت تویوتا کمری افت می‌کند؟
قیمت تویوتا کمری افت می‌کند؟

قیمت تویوتا کمری افت می‌کند؟

پیش‌ بینی می‌شود با عرضه نسخه‌های ۲۰۱۸ این خودرو (درصورت پیگیری شرکت ایرتویا و اخذ مجوزهای لازم) بهای نسخه‌های کارکرده اتاق‌های کمری کاهش پیدا کند.

به گزارش اخبار خودرو ، نبود نسخه‌های تویوتا کمری صفرکیلومتر و ذهنیت ضدمرگ بودن این خودروی اصیل ژاپنی باعث شده است همچنان استقبال از این خودرو به رغم عدم واردات و عرضه توسط ایرتویا ادامه داشته باشد و بازار نسخه‌های محدود صفرکیلومتر و کارکرده‌های آن روز به روز داغ‌تر شود.

اما این روزها قیمت‌هایی که نمایشگاه‌های تهران برای تویوتا کمری اعلام می‌کنند به مرز غیرمنطقی رسیده و دیگر توجیه ندارد.

امروز کمری هیبرید سفارش آمریکا ۲۰۱۶ صفرکیلومتر در بازار ایران قیمت ۲۷۰ میلیون تومان دارد و مدل‌های کارکرده کمتر از ده‌هزار کیلومتر آن بین ۲۳۰ تا ۲۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین مدل‌های ۲۰۱۳ کارکرده بنزینی این خودرو در نسخه‌های سالم قیمتی بیش از ۱۶۵ میلیون‌تومان دارد و گاهی تا ۱۸۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

از سوی دیگر مدل‌های کارکرده ۲۰۱۰ این خودرو که ظاهر به نسبت قدیمی‌ دارد، تا ۱۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. همچنین همین اتاق کمری با مدل ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ قیمتی حدود ۸۵ تا ۱۰۵ میلیون تومان را در نسخه‌های بی‌رنگ و کارکرد کمتر از ۱۰۰ هزار کیلومتر به خود اختصاص داده‌است.

پیش‌بینی می‌شود با عرضه نسخه‌های ۲۰۱۸ این خودرو (درصورت پیگیری شرکت ایرتویا و اخذ مجوزهای لازم) بهای نسخه‌های کارکرده اتاق‌های کمری کاهش پیدا کند. البته این کاهش قیمت چندان محسوس نیست و به گفته کارشناسان بازار حداکثر ۱۰ درصد خواهد بود.

منبع : دنده 6

نوشتن دیدگاه