0 

 

حساب کاربری

account icon 0

1 - آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ : شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش مشخصات" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش " ویرایش پروفایل " و " جزئیات شما " امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد . با کلیک روی گزینه " آدرسها " و آیکون ویرایش edit می توانید آدرس خود را ویرایش نمایید. همچنین با کلیک روی گزینه " جدید " می توانید آدرس جدیدی را داخل سایت ثبت نمایید .

 

2 - آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارش ها " کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده ‏شود.

 

ثبت سفارشimages

1- هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید ، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:   دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد . نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ناسیکوتک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

2 - آیا برای خرید از ناسیکوتک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ :  بدون وارد شدن به ناسیکوتک می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید ، عضویت خود را تکمیل نمایید.با عضویت در ناسیکوتک می‌توانید :

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
  • نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

 

3 - آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

4 - آیا می‌توانم برای شخص دیگری از ناسیکوتک خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:    بله، پس از انتخاب کالاهای مورد نظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید ، ثبت سفارش تکمیل خواهد شد . در مرحله پرداخت و بخش " آدرس صورتحساب " شما می‌توانید با انتخاب گزینه " جدید " آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید و سپس در مرحله بعد در بخش" آدرس صورتحساب " آدرس مورد نظر را انتخاب نمایید .

 

5 - آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:   خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت ناسیکوتک سبد خرید آن ها فعال است . 

 

کالاهای عرضه شده در ناسیکوتک inventory

 

 

آیا تعداد خرید از یک کالا درناسیکوتک محدودیتی دارد؟

پاسخبه طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در ناسیکوتک وجود ندارد ، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

 

پرداختtake charge icon

1- مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ همگی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت ناسیکوتک ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند . همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت ناسیکوتک برای همه کاربران وجود دارد.

در صورتی که آدرس تحویل سفارش اصفهان باشد ، مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش ، در محل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان سیار پرداخت کنند .

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

2- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد ، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

3- آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ :  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

4- آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخخیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی ناسیکوتک از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است

 

ارسال سفارشاتdeliver

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ هزینه‏ ارسال بسته به محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

2- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ  : زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های حمل و نقل مراجعه کنید.

3- سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ :  همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه راس ساعت 13 تحویل اداره پست می شود .

 

4- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را که توسط ناسیکوتک به وسیله تلگرام یا پیام کوتاه برای شما ارسال شده ، در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

 

خدمات پس از فروشaftersales icon

 

1 - اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ : از طریق تلفن و یا ارسال پیام داخل تلگرام (09212169737) همچنین از طریق صفحه تماس با ما و فرم تماس می توانید با بخش فروش و پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

قیمتprices

1- آیا قیمت محصولات در سایت ناسیکوتک به روز هستند؟

پاسخ  بله ، ناسیکوتک به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.